091001

Hejhej!
Fy tusan vad kallt det har blivit nu, har redan fått tagit fram vinterjackan och allt.. Usch det kunde få vänta ett tag till. Just nu ligger jag i min säng och ska plugga, kom hem för ca en halv timme sen. Hur går det med pluggningen då? Jo inte så bra.., hehe, men måste dock skärpa mig för vi har både prov och tal i svenskan imorgon. Men men det får gå som det går.

Idag hade vi långdag, skulle egentligen sluta halv 4 men jag smet ifrån lektionen för vi skulle se en värdelöst dålig film och sedan sitta vid datorn, hm kan jag lika gärna göra hemma. :)
Det var tjejkväll igår, antar att hela stan var där? såg någon man kände igen vart man än vände sig. Gina tricot öppnade också, men jag och sandra gav upp med att komma in där. När man kan gå dit varje dag efter skolan kändes det bara onödigt att trängas.
I tisdags hade vi friluftsdag, då gick vi ungefär en mil, med stavgång! Duktigt och drygt.. men men som vanligt har veckan gått snabbt. Vet att jag säger det jämt men jag tycker det. Och det är så skönt att det är fredag igen imorgon . :) Jag ska gå ut med 160kg post på söndag,..längtar inte.

Men men nu skall jag plugga iallafall. Men ni får hare bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0