091004

Idag ska jag bara ta det lugnt och vila. eller nja. försöka rättare sakt, kom väl upp vid halv 1.. Men nu är det ju post som gäller och det är då inte vila, men efteråt.. Usch vill inte ut, men men sånt är livet ;)
Igår var jag i husum hela dagen typ, hos Emma och Ante. Det var kul o se hur hon bor nu osv :) Men nu blev man själv sugen på att flytta in i en liten lägenhet själv och ha sina egna regler och ha det som man vill! Men just nu ser det inte ut som att jag kommer flytta innan de närmsta åren..
Efter kom mamma och hämtade mig så vi for och kolla på katten som vi skall köpa. Vi ska hämta den den 18nde :) Längtar ♥


Ikv äre tv för mig som gäller, ska bli riktigt skönt att bara slappa.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Den är så söt :)

2009-10-04 @ 16:09:40
URL: http://viiktoriae.blogg.se/
Postat av: sandra

du vet väll att jag vill än hälsa på dig efter den 18de =)

2009-10-04 @ 19:35:04
URL: http://oviksbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0