091010

Nej nu tror jag allt att jag skall gå och sova lite, känns väldigt frestande.. Annars lär jag väl somna här, ögonen känns som att de skall falla igen. Jag ser just nu på en film och vet inte om jag orkar kolla klart på den. Den är ganska seg och handlar mest om fotboll, vilket inte är det roligaste.. Men men får se om jag kollar klart på den men troligen inte, den går på 4an nu och heter "skruva den som beckham". 

Imorgon ska jag gå lite med post och sedan åka till lövsjö och täcka över en båt, sen vet jag inte om det är nåt mer vi måste göra.

Idag har jag varit på hockeyn och sett på ännu en förust, tråkigt ! Men men inget att göra åt.
Nä nu måste jag sova, snart dör datorn förresten, Godnatt ♥

(Från idag. Tog bilden från viktoria, hoppas det är lugnt! :))


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Bilden kostar 10 kr. Haha, nä jag skämta ;)

2009-10-11 @ 19:54:55
URL: http://viiktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0