godermorgon

godmorgon.
Nu har vi haft en redovisning i ekologism så nu är den bortgjort. Nu är det bara aktieprovet kvar idag sen typ 30 svenska ord man ska kunna till imorgon. Aktiekunskapen känns ganska säkert nu, måste bara kolla igenom det lite, jag satsar bara på att få G så om jag får högre är det bara ett +. Nu är det bara 4 lektioner kvar och en fredag. Men sedan kan man minsann vila ut, och det kommer jag :) Imorse när jag vaknade hade jag så jävla ont i magen, men fick inte vara sjuk idag så jag tog ändå mig upp och det gick faktiskt över också, efter jag åt så jag är glad att jag for på skolan ändå. Men nu är man trött som vanligt. Hoho jag satt ju uppe så länge och tränade på aktieprovet. (...) Jaja, snart är det ju lov igen och då kan man sova hur mycket man vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0