Kris

Nu är det redan torsdag, det går verkligen hur snabbt som helst. Nu sitter jag i biblan och inväntar att gå och äta. Det verkar inte som att vi har nå lektioner idag, imorse hade vi samhälls, men då satt vi vid datorn. Och nu skulle vi egentligen ha matte men läraren dök aldrig upp, jag klagar inte! Hehe. Och nu missar vi svenskan eftersom vi ska på krishantering (?) nu i eftermiddag, åka buss till svedjeholmen.
Nyss var jag hos tandläkarn och pratade om min käke och ordnade en tid. Jag har haft ont där ett par dagar och den har lixom fastnat.. svårt att förklara men jag kan inte öppna munnen så mycket. Har haft så förrut och det har försvunnit efter ett par veckor. Men så har jag inte kollat upp det. Så det skulle vara kul att få veta varför och vad det är som är fel...

Imorgon är det fredag och helg ! Nice !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0