Monday.

Råkade försova mig imorse, som vanligt? jao kanske. Men väckarn ringde inte, och pappa hade tydligen väckt mig. Men inte märkte jag de, undrar varför jag inte vill höra när han väcker mig på en måndagsmorgon? Men upp kom jag och jag som brukar ta en 55 min fick skynda mig på 20 minuter, hehe. Det gick det med för med bussen hann jag. Och fick äta frukost medans jag gick till bussen, haha.

Men idag har det gått snabbt. Vi har bara kortdag idag så vi slutade halv 2 :D Samma sak imorgon men då ska vi simma efter skolan men spela roll, det blir säkert kul ändå!
Nu ikväll ska jag försöka skriva lite psykologi, försöka. Hm kommer jag göra det? Nej.
Men jag ska iallafall försöka sova i tid. Är så trött på måndagar så det blir säkert hur skönt som helst och det blir som jag har tänkt mig eller om jag hittar på något annat .
Hm, vet inte vad mer jag ska skriva. Orkar inte tänka ens, undra hur det går med psykologin då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0