Ny vecka igen .

Nu är det måndag igen. Helgen försvann som vanligt och för fort. Men men inte något att göra åt.. Som tur slutar vi tidigt idag och imorgon så att man kan inte klaga på det. Har slappaste dagen i veckan nu, vi har bara tre lektioner och vi har gjort bort en nu. Så vi har samhälls och social omsorg kvar, hoppas det tar snabbt! Jag skulle sova igår vid tio men det gick inte, för på söndagarna är man så pigg på kvällen eftersom man sovit på dagen. Men vid halv tolv gick jag och la mig ,  Så nu ska jag inte klaga på att jag är trött !

Efter gårdagen vill jag helst slippa allt som har med reklam att göra, usch! Dåligt väder, höll nästan på att skita i den men det går ju inte.. tillslut blev jag klar iallafall, jag får fundera på om jag ska fortsätta. Men det ser inte ljust ut. Haha.

Efter skolan ska jag till f & s och träna hade jag tänkt sen får vi se vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0