Snart är det lov

Hej hej .

Ja idag är det onsdag och vi har bara en lektion kvar. Sitter i biblan och väntar...
Just ja det var senast i torsdag jag skrev. Och jag kommer inte på att jag gjort något speciellt från torsdag och till idag, tragiskt!! Men men inte så kul att läsa om kanske men jag har pluggat ganska mycket o så.
Nästa vecka är det lov! Kan inte tro att det är lov redan. Men det har faktiskt gått mer än hälften på höstterminen. Så snart har jag gått ut halva gymasiet! Shit vad tiden går snabbt. På lovet får vi se vad som händer.. kanske drar iväg ner till gävle, men på lördag ska jag ju till Umeå och shoppa med Sandra :D:D
Jag orkar inte skriva här nå mer nu. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0