Snurrig i huvvet?!

Idag vaknade jag av att Emma ringde mig vid 8. Och då skrek jag typ rätt ut, haha. Jag trodde att jag hade försovit mig igen!! Jag bara: "Neej nu har jag missat bussen och skolan" Men tillslut kom jag på att det var ju lördag idag och jag skulle ju sova!

Haha så kan det gå, jag är nog lite skadad av skolan för det är inte första gången jag tänkt kliva upp på en lördag och gå till skolan.

Jag ska göra iordning mig och åka till husum snart men innan det ska jag gå in till stan, sen vid 13 är man framme i husum :)




Kommentarer
Postat av: sandra

du är redo varje dag. =) det brukar hända mig ibland också

2009-10-03 @ 15:51:06
URL: http://oviksbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0