Tisdag

Jag är så sjukt trött! Hm, det är allvarligt nå fel på mig.
Idag har vi haft social omsorg, och brandövning.. Kallt som bara den var det ute men vi behövde inte stå så länge som tur var. Sen hade vi psykologi som vi har nu med. Men jag har gjort ganska mycket på den nu, jag skrev faktiskt på den igår. Stolt över mig :)
Efter skolan idag ska vi simma, för vi missar den annars. Men att simma är ju kul hoppas jag , jobbigt med antagligen men äsch.
Kanske ska träffa Emma en stund efter skolan om vi hinner. Annars tar jag nog Sandras buss och går från Själevadsbron. Sen ser vi väl vad jag gör ikväll.. men man brukar bli så himla trött av att bada i klor, så då lär det inte kännas så bra i ögonen! Juste, andra avenyn ikväll såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0