090925

Igr förlorade modo,tråkigt men sant. Blev lite less där på slutet.. trött och ont i huvet, men det var ju kul ändå! Alltid kul på hockey :)
Idag har det varit som vanligt typ. Eller vi hade sovmorgon så fick sova till typ halv 9 men vaknade 8. Men gud så skönt det var att kunna stiga upp och känna sig pigg för en gång skull. Sen hade vi bild, då ritade jag av sandra och hon mig, så jag såg ut som en muslim :P Sen hade vi lunch, matte och medicin och sen skolfoto! Jag fick bryta min tradition att stå längst bak åt höger, fick sitta idag. Men det blev säkert bra :P Sen åkte jag hem och, gjorde antagligen ingenting speciellt för jag kommer inte ihåg vad jag har gjort? Just nu ska jag gå och hjälpa till med tacosen och sedan måste jag städa(!) Ikväll eller imorgon ska bella sova här, hoppas ikväll.. och då måste jag ha lite ordning eftersom mitt rum är så litet. Och med hennes saker med så brukar det bli hmm en enda röra haha.
Jag ska nu göra tacos, mamma blir annars sur, hon skriker på mig nu så ..

Ha en bra fredagskväll alla!
(min älskling pälskling på bilden<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0