090927

Nu är det söndag igen och skola imorgon. Den här helgen har varit den bästa på mycket länge. Igr vaknade vi vid halv 10, de gick inte att sova längre så det var bara å kliv upp. Vi gjorde lite av varje och bakade kladdkakemuffins. Det gick inte så bra, vi gjorde så dom jäste ut över hela plåten! Men gott är det iallafall, haha :) Vi skulle gå på bio men höll på att missa filmen för hennes mamma inte kom och hämtade oss när hon skulle. men som tur var så var det inte nån som hade köpt våra biljetter! Vi såg på flickan som lekte med elden, verkligen värd att se. Den var tillomed bättre än 1an enligt mig. Men det var ett sånt slut på den att man bara måste se nästa, det var typ inget riktigt slut, så nu längtar jag ännu mer till nästa. Men som sakt till er som sett män som hatar kvinnor: se denna med!!
Hoppas på att se nästa film tillsammans med sandra =)

Ja, eftersom filmen började 15. så hade vi kvällen kvar. Då skulle bella på fest, hennes farmor fyllde 90 år! Så då på kvällen for jag dit till dom när dom firade henne, fick efterrätt och dricka :) Sen for vi hem, såg ett avsnitt på trueblood och la oss och sov.

Nu sitte jag och väntar på att få fara till junsele. Ska hämta anneli där, hon har varit på nå elitläger. Så jag ska bara följa med i bilen och plugga i den hade jag tänkt. Har inget annat att göra så tänkte att det kan vara kul att fara nånstans.
Nu ska jag rengöra buren.

Hoppas ni har haft en bra helg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0