220909

Idag har det varit en vanlig dag. Fast vi fick typ sluta 12.40 istället för halv 2. Iallafall så har vi haft social omsorg, och psykologi hela dagen. På första lektionen fick vi köra omkring varrandra med rullstol och se hur det kändes, läskigt. Och det tyckte nog sandra med :) men det var roligt att göra något praktiskt med.

Ja,ja. Sen hade vi som sakt psykologi, sen åkte jag ner på stan och köpte linsvätska och en film, slumdog millionare. Jag som inte skulle köpa nått på ett tag nu!! men hur går det?! Haha jag är nog värst på att slösa ibland. Men ja hade iaf 50 kr på åhlens.

Sen har det inte hänt så mycket här. Eller jo jag har övningskört ett litet tag (kom ingen vart) Hmm. motorstopp 10-20 gången på vägen.. Förstår inte vad som hände, jag har ju kört förrut och det har alltid gått bra med att starta och så. Men inte idag tydligen men det är nog för jag blev så stressad så det gick bara inte.

Men nu ska jag träna lite på matten, om de nu går...
(Bjuder på en bild på våra råttor,  min till vänster och annelis till höger, hennes är död nu. Chuck & Larry)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0