Allt och inget

Trött är vad jag är! Kan knappt hålla ögonen öppna, kaffen hjälpte inte.. Skulle gått och lagt mig tidigare men det går aldrig när man ser på nått bra på datorn/ teven, så jag såg på trueblood tills ögonen föll igen haha :P

Men när jag kommer hem ska jag försöka sova lite innan jag gör nått annat, för ikväll kmr jag inte kunna gå och lägga mig, det finns för mycket annat man kan göra, än just att sova!

Annars är det måndag igen, och det märks. Men skönt är det att sluta tidigt, slutar halv 2 och far nog hem direkt eller kvart över 2, får se.

I helgen har jag varit i stugan och städat bort massor nu. Och dragit upp båtarna och tagit upp potatis.. Så vi ska dit en gång till innan vintern för att täcka båten och ta bort motorn. Det känns konstigt att vara där när det inte är sommar länge :/ Igår jobbade jag d.v.s delade ut post. Så jag blir ledig till helgen :D och då kommer förhoppningsvis Bella. Sen ska jag, Sandra, Ida och Bella fara på bio "Flickan som lekte med elden". På fredag(kanske) Ska bli kul har längtat efter den filmen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0