Dagen före fredagen

Sitter i biblan nu och har lunchrast. Jag kom på att jag inte skrivit på nåra dagar...Men det är för det har känts drygt :P Och onödigt med för den delen eftersom det inte händer så mycket i mitt liv. Men ska ju försöka blogga lite ibland men kanske inte varje dag. Dem senaste dagarna har bestått av plugg och sen har jag tränat sen har jag inte gjort något mer.. känns inte som att jag orkar göra nått mer ändå så.

Men ikväll är det iallafall hockey, Modo- Frölunda. Det blir säkert roligt!
Lär väl vara död imorgon men det är ju bara fredagen kvar sen.

Nu har vi idrott sen aktiekunskap igen! Slutar inte förnst efter 3...

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ska du på matchen? :)

2009-09-24 @ 13:48:21
URL: http://viiktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0